петак, 9. новембар 2012.

Pita od prosa


Od moje prijateljice Nadje sam naučila da spremam ovu pitu. Mnogo sam joj zahvalna na ovom receptu. Pita ima, za moje kriterijume, savršen ukus. Malo sam izmenila mere tj. prilagodila sam mere veličini moje tepsije.




Za tepsiju prečnika 30cm

200 gr prosa
400 ml vode
200 gr spanaća, blitve, koprive ili zelja (ili jednostavno uzmete pola pakovanja zamrznutog Frikomovog spanaća)
1 veliki struk paraziluka
So
Mleveni biber
½ čaše od jogurta maslinovog ulja
3-4 kašike susama.

Praziluk iseckajte na kockice, malo posolite i izdinstajte na maslinovom ulju. Kada se izdinsta dodajte spanać i pržite dok ne ispari višak tečnosti. Kada ste završili sa dinstanjem, dodajte proso koji ste prethodno samleli. Ja sam proso samlela u električnom mlinu za kafu. Zatim dodajte biber, so ili vegetu i sve to nalijte vodom. Kada ste sve lepo sjedinili, tepsiju namažite margarinom ili stavite papir za pečenje pa u nju razlijte smesu. Odozgo pospite susam i stavite tepsiju u zagrejanu rernu na 200 stepeni. Pitu pecite oko 50-tak minuta.

Podjednako je ukusna i vruća i hladna.

Prijatno!!!




Нема коментара: