четвртак, 27. април 2017.

Sarma u renovom listu



300 gr mlevenog mesa
3 veća mlada crna luka
1 veća šargarepa
2-3 srednja krompira
listovi rena
so, vegeta, biber, aleva paprika

1 čaša pavlake
2 jaja

U blender staviti šargarepu, beli i zeleni deo mladog luka i usitniti. Na malo ulja sve zajedno izdinstati. Dodati mleveno meso i dinstati sve zajedno. Zatim dodati biber, so i vegetu. Kada je meso uprženo, dodati narendan očišćen krompir i alevu papriku. Sve dobro izmešati i tim filom puniti renov list.
Renovom listu prethodno odstraniti drvenasti deo koji ide od drške preko sredine naličja lista. Onda ih potopiti u vrelu vodu i ostaviti 5-6 minuta u njoj.  Zatim ocediti listove, puniti filom i uvijati sarmice na klasičan način.
Naliti posoljenom vodom. Tepsiju stavite u rernu zagrejanu na 220 stepeni. Kada voda ispari i sarmica se blago zapeku, pelijte ih umućenom pavlakom i jajima. Vratiti tepsiju u rernu da se sarmica dopeče.


Ovo jelo je najbolje služite uz kiselo mleko.






 



7 коментара:

Tajana је рекао...

E, ovo fantastično izgleda. Nisam ni znala da se list rena jede, a imali smo ga godinama.

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala Tajana :)
Naravno da se jedu i listovi. Nisu ljuti, ali imaju divan šmek! Ja sam ovo jela prvi put kod rodjene tetke jos dok sam bila dete. Da li zato sto je spremala tetka ili sam ja bila gladna ;) tek ovo jelo mi je ostalo kao jedno od omiljenih :)

Анониман је рекао...

Draga Milanka, podsetila si me na moje mladalacke dane. Htela ja da napravim sarmice od zelja, i kako nisam obratila paznju, naberem umesto zelja lisce rena. Sarmice su se duze kuvale nego obicno, ali su bile super. Posle mi mama kaze da sam zamenila zelje sa listom rena. Niko sem mame nije primetio razliku...Lep recept!

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala na komentaru :)
Listovi zelja su zaista slicni listovima rena na prvi pogled, samo sto zelje ima kiselkast ukus za razliku od listova rena.
Drago mi je da Vam se recept dopao :)

Marina је рекао...

izgleda fantastično :)

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala Marina :)

Alina је рекао...

Odlično izgledaju! Super recept! :)