уторак, 15. април 2014.

Pet omiljenih peciva - blogerska igrica

Tanja me je nominovala, a ja, kao i sa omiljenim slatkišima, 
zbog poslovnih obaveza ponovo kasnim :(

Još uvek sebe smatram malim-mladim blogerom i nemam možda mnogo da ponudim, ali evo da pokušam da predstavim nešto od mojih omiljenih peciva.





1. Brze slane kiflice - od kako sam zavirila u Tacin džak brašna i napravila ove fenomenalne kiflice, postale su naše omiljene kifle!




2. Suncokretići su takodje veoma često na našem stolu. Uveliko se nadam da ćemo uskoro konačno naći organsku pšenicu i samleti novu turu integralnog brašna. Nisam dugo spremala suncokretiće i baš smo se uželeli.





3. Brze pogačice sa šunkom su naši stalni "gosti" kako zbog svog ukusa, tako i zbog brzine kojom se spremaju. 




4. Heljdine trouglove najviše voli moje prvenče, ali naravno, u njima uživamo i svi ostali. 




5. Proju sa tikvicama sam ostavila za kraj. Ustvari... sva ova peciva su mogla biti na prvom mestu :)




A sada, svi oni koji nisu već napisali listu svojih omiljenih peciva, volela bih da nam pokažu koja se peciva kod njih njačešće pripremaju. Preuzmite ovog simpatičnog pekara i igrajte se!




Нема коментара: