понедељак, 13. фебруар 2017.

Milka kocke

Nije me bilo neko vreme. Previše mi se obaveza sručilo "na glavu" u decembru. Sva sreća ode više i ta 2014. godina. Širom sam raširila ruke ovoj Novoj.
Zato da krenemo u 2015-tu  sa jednim jednostavnim, sočnim, lepim i slatkim kolačem, pa da nam svima ova godina bude baš takva: jednostavna, sočna, lepa i slatka!







Potrebno je za testo:

  • 4 žumanca
  • 200 gr šećera
  • 120 ml ulja
  • 150 ml mleka
  • 1 prašak za pecivo
  • 200 gr integralnog brašna
  • 2 kafene kašičice kakaoa
  • 1 vanilin šećer

Potrebno je za fil:

  • 4 belanca
  • prstohvat soli
  • 200gr šećera
  • 3 veće jabuke
  • 100gr mlevenih oraha
  • narendana kora od 1 narandže 
I još je potrebno:
  • 50gr milka čokolade
  • 50gr suvog groždja

Umutite žumanca sa 200 gr šećera i jednim vanilinim šećerom. Zatim muteći dodati redom ostale sastojke: ulje, mleko i brašno pomešano sa praškom za pecivo i kakaom. U tepsiju veličine 20cm x 30cm stavite pek papir, a na papir sipajte umućenu masu i pecite u zagrejanoj rerni na 180 stepeni. Pecite 10-15 minuta.

Dok se testo peče, belanca, prstohvat soli i šećer umutite u čvrst sneg. U umućena belanca dodajte samlevene orahe, izrendane ocedjene jabuke i koricu narendane narandže. Lagano promešajte smesu špatulom i premažite preko napola pečenog testa. Vratite tepsiju u rernu i nastavite da pečete sve dok se gornji fil blago ne zarumeni. 

Kolač izvadite iz rerne, prekrijte čistom krpom i ostavite da se skroz ohladi. Ohladjen kolač isecite na kockice. Ukrasite otopljenom čokoladom i suvim groždjem. Ja sam rastopila čokoladu, sipala je u najlon kesicu od zamrzivača. Vrh kesice sam isekla i po površini kolača pravila niti nalik na paukovu mrežu. Na svaku kockicu stavite po zrno suvog groždja. 

Prijatno!




2 коментара:

Nale Coolinarija је рекао...

Mmmm, ukusnoooo, kremasto, sočno. :)

Začarana kuhinjica је рекао...

Da, stvarno je sočan kolač, a sasvim jednostavan da se napravi.